Kontakt s pracovníky podpory uživatelů kolejní sítě

Než se obrátíte na pracovníky podpory, ověřte prosím:
  • že jste registrovaní v této aplikaci - registrovat
  • máte zaregistrovanou správnou MAC adresu svého počítače - nastavení PC
  • máte uhrazen poplatek za Síťové připojení
  • problém, s nímž se potýkáte, není vyřešen v sekci FAQ

Osobní kontakt

Pracovníci podpory jsou k dispozici v Počítačovém centru JIH (přízemí koleje JIH), a to ve všední dny od 9:00 do 22:00 (pátek do 20:00).
V rámci urychlení pomoci si prosím nezapomeňte přinést:
  • studentskou kartu (číslo UIČ) nebo doklad o zaplacení
  • svůj notebook, nebo používanou MAC adresu

Elektronický kontakt

Přehledně popište svůj problém s připojením k počítačové síti, uveďte číslo UIČ (viz průkaz studenta) nebo školní login, pokoj, používanou MAC adresu a kontakt, na který máme zaslat odpověď.
UIČ, login
pokoj
používaná MAC
kontakt (e-mail)
popis problému
Materiály umístěné na tomto serveru mohou být publikovány pouze se souhlasem ČZU.
© 2010 - Všechna práva vyhrazena ~ ČZU